مواضيع مهمة

بالصوت والصورة

24 ساعة

مشاكل وحلول

الاثنين، 30 ديسمبر 2013

كلمات اغنيه محمد نور قومت بالواجب



على فكره انا كنت راضى مهما تعمل فيا عادى هوا حد كان فى حد لاقى الحب ده
انت ديما كنت غايب جيت عليا وقومت بالواجب كنت قدر مره حاسب مش كده
ومعاك ده كان قلبى على استعداد يحبك حتى واحنا بعاد ومش فارقة معاه مسافات مدام وياك
لكن انت تتعامل بكل جحود كانك شخص مش موجود بتبقى انت كده مبسوط بتبقى ملاك
كنت لك عامل بطيبه وانت بعتنى والغريبه كله بمزاجى المصيبه مكفنيش
قللت من نفسى قصادك كل ده المفروض عشانك اى حد لو مكانك مينسانيش
ومعاك ده كان قلبى على استعداد يحبك حتي واحنا بعاد ومش فارقه معاه مسافات مدام وياك
لكن انت تتعامل بكل جحود كانك شخص مش موجود بتبقي انت كدة مبسوط بتبقي ملاك

إرسال تعليق

 
copyright © 2013 Farouk Yahia
GooPlz Blogger Template Download. Powered byBlogger blogger templates