مواضيع مهمة

بالصوت والصورة

24 ساعة

مشاكل وحلول

الاثنين، 30 ديسمبر 2013

كلمات اغنيه روح بالسلامه محمد نور 2014



روح بالسلامة يعني كنت بتفرق ايه
انا ماتخلقش لسه الي يبقي كاسر عينيا
يعني الي يعمل خير ف حد ويعيروه بيه
دا يبقي ناقص مش هأمنه ف يوم عليا
وغريبه انا شايفك دلوقتي حد ماعرفوش
حد انا لو شوفته ف يوم تاني جايز ماقتكروش
وانا مش هاغلط فيك ولا اهينك ولا هانزل عمري لتفكيرك
ف فرق كبير بيني وبينك انت ماتحسوش
وغريبه انا شايفك دلوقتي حد ماعرفوش
حد انا لو شوفته ف يوم تاني جايز ماقتكروش
وهانزعل لي ع شئ ف فاتنا ماهي برضو نتيجة احتيارتنا
وطبيعي نقابل ف حياتنا ناس مايستهلوش
روح دا الي زيك عيب ف حقي افضل معاه
وعلاقتي بيك كان حاجة ماتشرفش بيها
ف الدنيا ف الي يسيب حبيبه ويضيع وراه
وف الي زي بينسي ويزيد قوة فيها
وغريبه انا شايفك دلوقتي حد ماعرفوش
حد انا لو شوفته ف يوم تاني جايز ماقتكروش
وانا مش هاغلط فيك ولا اهينك ولا هانزل عمري لتفكيرك
ف فرق كبير بيني وبينك انت ماتحسوش


إرسال تعليق

 
copyright © 2013 Farouk Yahia
GooPlz Blogger Template Download. Powered byBlogger blogger templates