مواضيع مهمة

بالصوت والصورة

24 ساعة

مشاكل وحلول

الاثنين، 30 ديسمبر 2013

كلمات اغنية انا نسيتك محمد نور

انا لو تعبت فى بعدى عنك مش هجيلك 
مش هقدر انسا حصلى ايه من تحت ايدك 
لو كنت غالى فى اللى عندى اغلى منك 
روح خلاص مستغنى عنك مش فاضيلك 
مش فارقة عندى اى حاجة ما بينا خالص 
واما افتكرلك حاجة حلوة هقول بناقص 
خلصت خلاص ما انا كنت ليك وخسرتنى 
مش كل حاجة هتنتهى زى مانت عايز 
انا نسيتك بدأت اطلع من اللى انا فيه 
انا نسيتك واللى تعبنى قفلت عليه 
وبستغرب بقول حبيتك انا على ايه ؟ 
احساسى بيك اتشال خلاص من جوه منى 
انا حبى ليك كان حمل شاله البعد عنى 
رجعت حياتى تمشى عادى ويمكن احسن 
يعنى من مصلحتى فعلا لو تسيبنى 
هيجى يوم وهتحكى على اللى عملتهولك 
اصلك هتعرف قيمتى لما تعيش بطولك 
ده انا بعدى عنك جه بفايدة ولو تعبنى 
ناس كتير تتمنا يعنى تقوم بدورك !

إرسال تعليق

 
copyright © 2013 Farouk Yahia
GooPlz Blogger Template Download. Powered byBlogger blogger templates